Supersmile-montenegro.com

Portal za dentalni turizam i bukiranje stomatoloških usluga u Crnoj Gori

Mi pomažemo stomatolozima da povećaju vidljivost i

zakažu više stranih i domaćih pacijenata uz pomoć digitalizacije

Voljeli biste da Vaša Ordinacija bude vidljiva i mimo klasične usmene propagande? Već koristite internet i društvene mreže, ali bez očekivanog povećanja broja pacijenata? Treba Vam rješenje iz jedne ruke: "Pronađi stomatologa i zakaži odmah"?

 

Dobrodošli! Onda ste ovdje na pravom mjestu. SuperSmile Portal i GDRS kanal će Vam dovesti nove strane i domaće

pacijente tako što će ih uputiti na Vas i omogućiti im da zakažu termin u realnom vremenu bez pozivanja i potvrđivanja.

 

LidaMard SuperSmile je vodeći prodajni kanal za dentalni turizam i zakazivanje termina u Crnoj Gori. Prepustite nama kompletnu koordinaciju Vaše promocije i bukirajte više pacijenata!


Kako to radi?

ZAŠTO JE UKLJUČENJE

na LidaMard SuperSmile Portal i GDRS Kanal tako efektno?

- Bukirate više pacijenata kroz Globalni Distributivni Rezervacioni Sistem

 

- Zakazujete pacijente bez telefoniranja, potvrđivanja i upisivanja termina

 

- Profitirate od racionalizacije termina  i upravljajte jednim kalendarom na klik

- Jačate vidljivost na internetu i društvenim mrežama

 

- Privlačite nove, strane i domaće pacijente putem naprednih biznis alata

 

- Postajete još prepoznatljiviji eksternim dokazom o primjeni najviših standarda

- Smanjujete rizike od No Show-a putem automatskih vremenskih podsjetnika

 

- Ostajete povezani sa pacijentima i upravljate terminima čak i u pokretu

 

- Ne brinete o propuštenim pozivima i upisima u ordinacijsku svesku


Ekskluzivni benefiti

od korišćenja LidaMard SuperSmile Portala i GDRS Kanala

*Svaki stomatolog ima svoj lični profil i buking kanal

*Nalog je dostupan na različitim platformama i mobilnim uređajima, tako da više osoba može vidjeti istovremeno sve termine

*Ordinacija sa više stomatologa može biti prikazana kao jedna cjelina a da svaki stomatolog ima svoj buking kanal

*Pomoću Callback URL-a, interakcija s pacijentom ne završava se bukiranjem, već se on/a poziva da ostavi komentar koji je viralan

 

*Bilo koji termin može biti pomjeren od strane stomatologa direktno iz kalendara na pametnom telefonu i bez pozivanja pacijenta

*Ekskluzivna briga o pacijentima i kvalitetna trijaža mogu se ostvariti zakazivanjem telemedicinske video-konferencije

*Novi i izmijenjeni termini pojavljuju se direktno u mobilnoj aplikaciji (iOS & And) na pametnom telefonu u formi push notifikacija

*Embedovanje na website i dodavanje plug-in-a na Facebook stranicu omogućava pratiocima da zakažu pregled i lajkuju postove

*Follow-up tretmani se zakazuju s nekoliko klikova zvahvaljujući bazi podataka pacijenata koja se čuva u cloud-u (oblaku)

*Integracija s Google i Outlook.com kalendarima je moguća u dva smjera uz direktan pristup i upravljanje terminima

*Telefoniranje radi zakazivanja i potvrde termina je prošlost. Info o bukingu je istovremeno i potvrda i pravno-obavezujući ugovor

*Automatske Email i SMS poruke podsjećaju pacijente na zakazani termin i drastično smanjuju rizik od No-show-a